🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زاهد

(ثبت: 229936) مرداد 8, 1399 

 

تویی که دین و ریایت چو کوه الوند است

خدا درین شب تاریک تو را مگر چند است ؟

کجا سَحَر شِنَود چشم مرده ات ، هرگز

که فتنه ی تو خودش ساحری سَحَر بند است

مرا که از غم دنیا و دین نصیبی نیست

چه باک ؟ گر دل صوفی ز من نه خرسند است !

به من دری بِگُشای بر جهنّم محتوم

که جای تو وُ مرا نزد حق نه مانند است

خوشا به حال تو والای پاک و پالوده

که با تو حقّ و خدا بر طریق پیوند است !

ز من مگیر و مکوب کینه ای و مشتت را

((رعایت طرف بنده بر خداوند است ))

تویی که طعنه زنی بر طریقت رندان

بزن که ما شعرا را خودش پدافند است

بخوان به از مَنِ مغموم ، حافظ قرآن

که صوت شعر تَرَت بر من به از قند است

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1399

    سلام و درود
    قدری در وزن و امروزی کردن زبان شعرتان که کار کنید، شعرهای زیبایتان
    زیباتر خواهند شد. 🌹🌹🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 11, 1399

    سلام و درود
    فرهیخته ی ارجمند!
    نظر به اهتمام استاد بزرگوار،
    جناب طارق خراسانی،
    بابا طارق عزیز شعر فارسی
    در معرفی شاعران برتر معاصر
    و اهمیت همیاری اعضای گرانقدر شعر پاک در این مهم و با توجه به مأموریتی که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این امر به حقیر محوّل فرموده اند، از شما بزرگوار دعوت
    می شود تا در این کار مشترک، حضور جدی تری داشته باشید.
    سپاس،
    در خدمت تان هستیم در 👇
    http://sherepaak.com/227273/——-

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا