🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زمان

(ثبت: 223890) اسفند 24, 1398 

 

کاش یک لحظه زمان رو به عقب برگردد
عشق با خوب و بدش سوی طرب برگردد

کاش روزی همه جا پر شود از صلح و صفا
خوی انسان به اصالت وَ نسب برگردد

شادمانی به لبان همگان نقش زند
نه که با حاشیه ای سوی غضب برگردد

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 25, 1398

    درودتان
    آمین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا