🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 225575) اردیبهشت 15, 1399 

 

بغضی گلویم را به سختی میفشارد
گویی تمام غصه ها جا مانده اینجا

هرگز کسی درد دل من را نفهمید
من ماندم و تنهایی و درمانده اینجا

#آذررئیسی

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 16, 1399

    🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا