🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سادگی عشق

(ثبت: 265852) آذر 6, 1402 
سادگی عشق

بسمه اللطیف
سادگی عشق

این دوزخ سردی که در اطراف ما برپا است
آیینه گردان درون دوزخی ما است

از حرص و خشم و شهوت و کین و حسد سرشار
شد قلب ها و بی‌شک این در چهره‌ها پیدا است

بر چهره‌ها از رنگ و روغن صورتک بستند
این وضع در بیغوله دنیا تهوع زاست

عصر رواج نادرستی و پلشتی ها است
این شیوه ناخوش روند غالب دنیا است

کوه تحمل را در این وضعیت دشوار
در زندگی بر دوش خود بردن توانفرسا است

از بین صدها و هزاران چهره دیگر
دیدم نشان عشق من در چهره ات پیدا  است

در دشت قلبم سیر کن ای آهوی وحشی
آواره چشم سیاهت کل این صحرا است

این را بخواه از دلبرت مهدی که پیش تو
از سادگی در موضع خودداری و پروا است

در چشم هایم جلوه کن با سادگی خویش
در عالم پیچیدگی ها سادگی زیبا است

 

#مهدی_رستگاری
یکم آبان سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیست و دوم نوامبر ۲۰۲۳ میلادی
بداهه سرایی گروه ادبی《شعر سه نقطه》

دفتر شعر روزگاران

۹۷۱

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام

    هرچند بدقولید ولی آفرین شعرتون زیباست

    • مهدی رستگاری

      آذر 6, 1402

      سلام و درود. متشکرم از ابراز لطف جنابعالی. قرار بود شما پیام بدید و من پاسخ. گویا پیام ندادید.

      • صبح بخیر

        حقیر در اینستا همان‌روز پبام دادم خدمت‌تون عزیز چک بفرمایید دعوت را هنوز نپذیرفتید

        • مهدی رستگاری

          آذر 8, 1402

          سلام و صبح بخیر. زیاد در اینستا ورود نمی کنم و البته الان چک کردم و متاسفانه پیام جنابعالی را پیدا نکردم. لطف کنید و یک بار دیگر پیام بدید.

          • مهدی رستگاری

            آذر 9, 1402

            سلام و درود جناب دکتر‌. شماره را برداشتم و از قضا پیام شما روی اینستا هم بالا آمد. روی واتس اپ خدمت تون پیام می دم.

  2. درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🙏🌸💐🙏🌸💐🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا