🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سایه

(ثبت: 247607) اردیبهشت 20, 1401 

 

بعضی وقتها
آن قدر از خود دور می شوم
که دستم به سایه ام هم نمی رسد..

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 21, 1401

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا