🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سقف

(ثبت: 255860) بهمن 15, 1401 

 

من تو را خوب می شناسم
رفتنت از سر اجبار نبود
سقف دوست داشتنت کوتاه بود.!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1401

    به هوسباز نباید بسپاری دل را
    سقف عشق اش به خدا کوتاه است

    سلام و درود بر دختر شاعرم

    میلاد امیر عاشقان را به شما دخت عزیز پاک تبریک و تهنیت عرض می کنم.

    در پناه خدا 🌱🌹❤️🌻👌👌👌👌🌻❤️🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      بهمن 15, 1401

      سلام ودرود استاد
      به به لذت بردم
      روز میلاد علی (ع) و روز پدر بر شما مبارک
      در پناه حق برقرار باشید به مهر 🙏🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 15, 1401

    سلام و درود و عرض تبریک

  3. فروغ گودرزی

    بهمن 15, 1401

    درود بر شما
    ممنونم به همچنین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا