🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیاه چاله

(ثبت: 263575) شهریور 14, 1402 

 

بیماری ناشناخته‌ای ست
نگاه ات
چال می کند مرا
در سیاه چاله‌ی اشک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    شهریور 14, 1402

    چه زیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا