🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شاعر

(ثبت: 240961) مرداد 11, 1400 

 

در روحِ بیدارم–
«فرخی یزدی»‌ست
آشوبگر،
که
–شاعرم می‌کند!

#فاطمه_عسگرپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 11, 1400

    سلام

    فرخی یزدی شاعر بزرگی بود
    انشاءالله جان قدرتمندش به یاری تان آید

    کوتاه دلچسبی بود
    بنده باار ها از جان این بزرگان مدد گرفته ام

    در پناه خدا ……. 🌿👏👏👏👏👏👏👏👏🌹🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    مرداد 12, 1400

    سلام و درود 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا