🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب ها

(ثبت: 246851) فروردین 20, 1401 

 

شب ها گر به خواب خودت  زر می بینی
نیکی کن که هر چی کردی می بینی

آن خدا که هم فکر داد هم هوش
با خبر باش هستی ات از آن اوست

آن خدا هست که زمین است و زمان
آفرید هم جان هم هفت آسمان

گر بخواهد نه تو هستی و نه جان
هم بگیرد هر دویش در یک زمان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا