🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر ناب و تکان دهنده

(ثبت: 230675) مرداد 29, 1399 

 

شعرِ ناب و تکان دهنده ،
یعنی اینکه:
شاعر با ،
به زنجیر کشیدنِ واژه ها ،
قلبها را،
تسخیرِ خود کند…!
حکومتِ واقعی،
از آنِ کسانی است که ،
بر دلها سروری میکنند،
نه بر جانها …!!

(۱۳۹۰/۰۹/۱۲)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 29, 1399

    🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا