🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریایی طوفانی

(ثبت: 237968) فروردین 22, 1400 

 

چگونه قلبم،
… آرام،
خانه کند،
میان سینه ای که،
از حجمِ اندوهِ نبودنت،
دریایی طوفانی است…؟!!

محمدعلی دهقان کروکی
متخلص به : م بهنام
سروده شده در تاریخ: ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
جنوب ایران_ شهرنخل و نارنج: بم

 

 

 

 

نظرها
  1. مینا یارعلی زاده

    فروردین 22, 1400

    بسیار زیبا سرودید شاعر گرامی
    زنده باشید و نویسا به مهر🌷🌷🌷

    • محمدعلی دهقان کروکی

      اردیبهشت 5, 1400

      سلام وعرض ادب و احترام حضور شما بانو شاعره ی فرهیخته
      سپاس بیکران از حسن توجهتان
      امیداست پیوسته به نام وبه کام باشید…
      یاحق
      #م_بهنام

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا