🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شهرزاد

(ثبت: 3273) بهمن 14, 1395 

اغوش گشاده می‌کنی 
اندام مکتوبت
 به تنازی چشم می‌رقصاندم
لمس تو 
تحویل هزاره‌هاست 
به تقویم سپیده دمان
صدای اندیشه‌ات را دوست دارم
همزاد شهرزاد 
بانوی کتاب

اشکان ملک پور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. زهره خسروی

    بهمن 15, 1395

  2. سحر جهانی

    بهمن 15, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا