🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عشق نافرجام

(ثبت: 256076) بهمن 20, 1401 

 

در یک قدمی خوشبختی بودیم
من و تو پیمان بستیم
برای فتح قلعه آرزوها

و فرشته های آسمان
شاهد عقدمان بودند
که ابر شوربختی بر ما سایه انداخت
و رنگین کمان رویاهایمان رنگ باخت

این قصه ی عشق نافرجام ماست
که با اشک و لبخند مرور می کنم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):