🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطر اربعین

(ثبت: 216604) مهر 29, 1398 

” عطر اربعین ”

در اربعینت یا حسین، غوغاست در کوی رضا

صحن و سرای عاشقی، پُرگشته با بوی رضا

جا ماندگان اربعین، همچون کبوترهای عشق

در حسرت کرب و بلا، پر می زند سوی رضا

درویش سان، پروانه ها، برگِرد شمع این حرم

اندوه باران می کِشد، فریادِ یا هوی رضا

بینی مَلَک پَرّان شده، گویی فلک گریان شده

دنیا فدا کرده همه، بر تاری از موی رضا

سلطان عرش کبریا، رحمی نما بر حال ما

مأمن بُوَد این بارگه، ما را چو آهوی رضا

محتاج درمانی دگر، کِی میشود بی شک مگر

هرکس شفا بخشیده شد، اینجا به داروی رضا

از موج طوفان و بلا، او را نباشد واهمه

پهلو بگیرد کشتی اش، آنکس که پهلوی رضا

ایدل بسامان میشوی، از غم گریزان میشوی

وقتی که پنهان میشوی، در بُرج و باروی رضا

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    مهر 29, 1398

    ارزنده است
    درود ها گرامی🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا