🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سپیده طالبی
تاریخ تولد:
جنسیت: زن
شهر: تهران
بیوگرافی:

...
و ... همواره آماده شنیدن و آموختنم.

آخرین اشعار سپیده طالبی

خاک حسرت

سپیده طالبی 16 مهر 1399

 

همین دیروز بود انگار

شعرنو-نیمایی

خوانش: 658

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

جلوه‌گاه اعتبار

سپیده طالبی 31 مرداد 1399

 

می‌شود آیا دلی را بی سبب ویرانه کرد

خوانش: 404

سپاس: 10

تعداد نظر: 18

چشمْ‌ اشاره

سپیده طالبی 06 تیر 1399

 

می‌شود باز تو باشی که بیایی و بمانی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 526

سپاس: 13

تعداد نظر: 28

بی‌سایه‌گاه

سپیده طالبی 20 خرداد 1399

 

در عجبزارِ پُر از خارِ گذارِ زندگی

شعرنو-نیمایی

خوانش: 484

سپاس: 17

تعداد نظر: 26

اُمیدگاه

سپیده طالبی 06 خرداد 1399

نگو دیگر! …

چرا از ترس می‌گویی … ؟!

شعرنو-نیمایی

خوانش: 607

سپاس: 18

تعداد نظر: 23

تعداد نقد: 3