🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فدای تو یا حسین

(ثبت: 263219) شهریور 3, 1402 
فدای تو یا حسین

بسم رب العزه و الکمال
فدای تو یا حسین(علیک السلام)
در وصف حال بازماندنم از مجلس عزای حضرت سیدالشهداء (علیه السلام)

امشب نیامدم به سرای تو یا حسین(علیک السلام)
آشفته شد دلم به هوای تو یا حسین(علیک السلام)

توفیق سلب شد ز من و باز مانده ام
امشب ز  نور و فیض عزای تو یا حسین(علیک السلام)

شرمنده ام که قابل هیئت نبوده ام
تا سر نهم به کوی وفای تو یا حسین(علیک السلام)

دور از تو من همیشه پر از اشک و حسرتم
درمانده است بی تو گدای تو یا حسین(علیک السلام)

بیمار از سموم گناهیم و هست امید
ما را به شور عشق و شفای تو یا حسین(علیک السلام)

خشکیم و بی ثمر به همه عمر و بسته ایم
دل را به ذکر و نور صفای تو یا حسین(علیک السلام)

سرگشته ایم تا به قیامت ز عشق تو
کی می شود شویم فدای تو یا حسین(علیک السلام)

مهدی به گریه کوش و بپوشان رخت ز شرم
کامشب نیامدم به عزای تو یا حسین(علیک السلام)

 

غبار دستگاه حسینی
مهدی رستگاری
بیست و هفتم مهرماه سال یکهزار و سیصد و نود و سه خورشیدی
پنجم محرم سال1437 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۵۱۶

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا