🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل

(ثبت: 258072) فروردین 17, 1402 

 

چه فرقی می کند کدام فصل است
بهار با تو زیباست
تابستان و پاییز و زمستان
زیباتر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 17, 1402

    سلام

    بسیار زیبا

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    فروردین 19, 1402

    درود استاد
    ممنونم که به مهر خواندید
    در پناه حق شاد باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا