🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قنوت سرخ

(ثبت: 263504) شهریور 13, 1402 
قنوت سرخ

بسم الله المنقم العزیز
#رباعی – شماره ۷۳
تقدیم به پیشگاه حضرت باب الحوائج علی اصغر (علیه السلام)

 

چون وقت قنوت سرخ عاشورا شد
شیون ز خروش عرشیان پیدا شد

آن دم که بریده شد گلوی اصغر (علیه السلام)
والله دل حسین (علیه السلام) پرغوغا شد

 

غبار دستگاه حسینی – مهدی رستگاری
دهم آبان سال یکهزار و سیصد و نودوسه خورشیدی

دفتر شعر شیدایی
۵۱۹

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    شهریور 13, 1402

    سلام
    عالی

    • مهدی رستگاری

      شهریور 13, 1402

      سلام و تحیات حسینی. متشکرم🌷

      • شهریور 15, 1402

        سلام بر شما شاعر فرهیخته، در روزگار دین گریزی و جولان شیطان و شیطان صفتان، خواندن از قلمی در حیطه ی اعتقاد، غنیمتی است نایاب.
        اعتقاد حسینی یاورتان👌

        • مهدی رستگاری

          شهریور 16, 1402

          سلام و تحیات حسینی. درود و سپاس بزرگوار🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا