🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر پسران

(ثبت: 262879) مرداد 24, 1402 
مادر پسران

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مادر پسران
عرض ادب به محضر نورانی حضرت فاطمه ام البنین (سلام الله علیها)

سلام بی حد و پایان به مادر پسران
به گوهر غم بی انتهای خون جگران

هم او که مادر مهتاب آسمان وفا است
به عبد صالح و آن سه دگر نکوگهران

ز طالعش سه ستاره به ماه پیوستند
مدار مهر حسین این چنین کند دَوَران

تمام عمر ز عشق حسین فاطمه بود
چو کهکشان پرِ نور و سرشک شعله وران

ببین که بین ملائک به راه افتاده است
ز داغ ماتم وی در بقیع جامه دران

دریغ در دل هر مادر شهیدی هست
نشانی از غم ام البنین نوحه گران

چو یاد می کنم از وی ز ژرفنای وجود
گداز اشک به جوش آید و کند فوران

به یمن یک صلوات جلی بده مهدی
سلام بی حد خود را به مادر پسران

 

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
هشتم بهمن ماه سال یکهزار و سیصد و نود و نه خورشیدی
بیست و هفتم ژانویه 2021 میلادی
سیزدهم جمادی الاول 1442 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۵۰۵

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا