🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه شهادت

(ثبت: 262836) مرداد 23, 1402 
ماه شهادت

بسم رب الشهداء و الصدیقین
ماه شهادت
تقدیم به محضر قمر منیر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)

چو گشته ماه شهادت ز روی تو کامل
به عشق نام تو در سینه می تپد این دل

اگر چه نیست دلم لایق محبت تو
کنم فدای رهت این متاع ناقابل

حریم قدس خدا شد زمین کرب و بلا
ز بذل جان تو کرده است این شرف حاصل

تو عبد صالح و شیر خدا ابوالفضلی
مهابتت شده بر جان دشمنان هائل

ز سوز داغ شهادت ببین که در دل دهر
نشان عشق تو هرگز نمی شود زائل

بیا که آب خجل شد ز بیکران عطش
که جاری است به جان تو بحر بی ساحل

چو ماه روی تو در عمق جان بگیرد اوج
به ذکر نام تو هر نبض می شود قائل

منم گدای تو ای ذروه وفا دریاب
بیا و لطف و کرم کن به حال این سائل

هوای عشق تو دارم اگر چه ناپاکم
به قوس ابروی تو جان من شده مایل

شود فدای تو مهدی که از عنایت تو
شده است لطف الهی به حال ما شامل

 

غبار دستگاه حسینی
#مهدی_رستگاری
دوازدهم خرداد سال یکهزار و سیصد و نود و سه شمسی
چهارم شعبان سال 1436 هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۵۰۸

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مرداد 23, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    اجرتونن با حضرت دوست🌸

  2. معصومه بیرانوند

    مرداد 24, 1402

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    در پناه خدا باشید

    • مهدی رستگاری

      مرداد 26, 1402

      سلام و تحیات حسینی. نظر لطف شما هست🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا