🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ناموس

(ثبت: 223801) اسفند 22, 1398 

 

افکارمان را در قفس محبوس کردند
گفتارمان را از بیان مایوس کردند

آیینه ها را پیش رویمان شکستند
دیوارهای خانه را منحوس کردند

چشمانمان را بر حقیقتها که بستند
آزادگی را جرم نا محسوس کردند

احساس را از تار و پود ما گسستند
خوبیِ ما را با بدی مانوس کردند

تا خواب را از دیدگانِ ما گرفتند
شب را برایِ ما پر از کابوس کردند

از غیرت و مردانگی هاشان گذشتند
زن را اسیر واژه ی ناموس کردند

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 22, 1398

    چرا محبوس

    فکر سیّال را

    سلام

    سپاس از اشتراک گذاری

    تقدیمی : 🌸

    مرد باشی یا زنی فرقی که لا
    با نما تقوا ، به یکرنگی نما

    آبرو چون گوهری باشد گران
    چشم را درویش باید هر کجا

    ولی اله بایبوردی

    22 / 12 / 1398

    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈

  2. احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا