🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نام تو

(ثبت: 251391) شهریور 28, 1401 

 

اول
قصه آمد نام تو
بعد آن،
قصه های مادرم
یک به یک راست در می آمد
آخرش…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. فریبا نوری

    شهریور 28, 1401

    درود بانو گودرزی عزیز

    این شعرتان کمی نامفهوم بود برایم یا شاید نتوانستم درست بخوانم

    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا