🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نسل کشی

(ثبت: 266224) آذر 22, 1402 
نسل کشی

بسمه الجبار
نسل کشی

می رسد هر لحظه ای در آسمان شهر ما
بارش بی وقفه انواع موشک از هوا

دشمن وحشی کمر بسته است بر کشتار نسل
در دیار مردمان بی دفاع بینوا

کودک و پیر و جوان و مرد و زن جان می دهند
با وجودی غوطه ور در وحشتی بی انتها

کوچه ها سرشار از مرگ و تجاوز گشته اند
زیر گام لعن بار لشکری از اشقیا

می کشند و می درند و می برند و می کنند
زجرکش این مردمان را بی محابا از قضا

پس کجا رفته حقوق ادعایی بشر
اوج می گیرد جنایات این چنین آخر‌ چرا

بانگ دجال رسانه در جهان گشته بلند
تا جهان غافل شود از دیدن این ماجرا

مهدی اینک مردم غزه به قربانگاه خود
در جهان بی یاورند و دست برده بر دعا

بازخواه از حضرت باری نجات این همه
مردم مظلوم و نستوه و غریب غزه را

#مهدی_رستگاری
شانزدهم سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
هفتم دسامبر ۲۰۲۳ میلادی
غزلسرایی گروه ادبی 《چکامه》

دفتر شعر روزگاران

۹۷۳

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود بر شما
    به امید پایان جنگ

    • مهدی رستگاری

      آذر 22, 1402

      سلام و درود‌ بانوی گرامی. جنگی در کار نیست؛ این یک نسل کشی به معنای واقعی کلمه هست.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا