🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نشان

(ثبت: 255954) بهمن 17, 1401 

 

از تو نشانه ها
باقی می ماند و
از من
دستانی خالی از
تو…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 17, 1401

    ای شکوه شعر و عرفان و شعور
    دست های مهربانت پر زنور

    سلام

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱🌹👏👏👏👏👏🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    بهمن 17, 1401

    سلام بر شما استاد
    روزتون خوش
    بسیار زیبا
    متشکرم از نظر ارزشمندتون🙏🌺🌸

  3. الیاس امیرحسنی

    بهمن 17, 1401

    درود مهربانو
    ان شاء الله هیچ وقت دستتان خالی نباشد🌺🌺🌺🌸🌸

  4. فروغ گودرزی

    بهمن 17, 1401

    سلام بر شما گرامی
    متشکرم که مرا خواندید
    سلامت باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا