🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه

(ثبت: 267120) دی 28, 1402 

 

عاشقانه های پاییز در چشمانت رخنه بسته
نگاهت که میکنم
غزلی عاشقانه میسرایم از نگاهت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    بهمن 10, 1402

    عاشقانه هایم
    گل می دهند
    وقتی
    به تو می اندیشم
    🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا