🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باران

(ثبت: 269594) اردیبهشت 19, 1403 

 

من و چترم زیر باران منتظر ایستاده ایم

تو را از بارانهای اردیبهشتی طلب می کنیم

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 19, 1403

    سلام و درود

    این شعر شما مرا به یاد این مصرع انداخت که از قضا در غزلی آن را تضمین کرده ام
    ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

    در پناه خدا 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا