🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرده

(ثبت: 252517) آبان 6, 1401 

 

پرده را پس می زنم
از پنجره
تا ببینم باز هم هستی
این نزدیک ها…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    آبان 6, 1401

    سلام
    دنبال چه می گردی اون رفته از این شهر اون رفته از اینجا
    بیهوده نکن کوشش که اون گمشده ی ما دیگه نمی شه پیدا

    البته
    گر چه وصالش نه به کوشش دهند
    هر قَدَر ای دل که توانی بکوش

    و نیز
    فَاصْبِرْ صَبْراً جَمِيلًا إِنَّهُمْ يَرَوْنَهُ بَعِيداً وَ نَراهُ قَرِيباً

  2. جواد مهدی پور

    آبان 7, 1401

    درود بر شما بانوی گودرزی گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا