🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرواز عشق

(ثبت: 263980) شهریور 29, 1402 
پرواز عشق

بسمه اللطیف
پرواز عشق

دلبر شیرین و یار نازنین و مهربان
می درخشد نام تو در قلب و روح و ذهن و جان

با حضورت یافته این زندگی رنگی دگر
عشق تو آورده شوری بی نهایت در جهان

در قدومت ناله های بلبلان گل می کند
می برد دل را به سوی گوشه جامه دران

با زبان بی زبانی می کند اقرارِ عشق
در وجودم هر چه هست از آشکارا و نهان

ذره ذره بند بند از مهرورزی هستی ام
می گراید باز مشتاقانه سویت هر زمان

مهدی این بیهوده گویی بس کن و با او بگو
ناتوان است از حکایت این زبان و این بیان

دستهایت را به من ده چشمهایت را ببند
تا به بوسه پر کشم بی بال سوی آسمان

 

#مهدی_رستگاری
بیست و هشتم شهریور سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
نوزدهم سپتامبر ۲۰۲۳ میلادی

دفتر شعر روزگاران

۹۴۱

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 29, 1402

    سلام و درود

    این بیت را با عجله تایپ فرموده اید

    با زبانِ/بی زبانی/ می کند اقرارِ عشق
    در وجودم هر چه هست از آشکارا و نهان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌷🌿

    • مهدی رستگاری

      شهریور 30, 1402

      درود و سپاس استاد گرانقدر. بله متوجه این اشکال در تحریر غزل شدم. در کانال این بیت اصلاح شده و در وبسایت ها هم ویرایش خواهد شد.🌷🌷🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا