🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجره

(ثبت: 239567) خرداد 13, 1400 
پنجره

 

گر تو آمدی و ماه نبود
خانه ابری بود و خبری از آفتاب نبود
لبخند بین فنجان قهوه و شعر و سیگار شکسته بود
پنجره را نگاه کن
پشت این پنجره با گذر هرکدام از این رهگذرها
تکه ای از وجودم را خاک کرده ام

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا