🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شب مبهم

(ثبت: 240401) تیر 17, 1400 

 

همانند غروب جمعه در سکوتم
جای مهتاب تاریکی به خانه ام می تابد
باد ندای بی تو بودن را میدهد
در این شب مبهم
من مانده ام و یک میز پر از خاطره
آن سوی میز جای خالی ات
این سوی میز من و یک فنجان قهوه که هر چه شکر میزنم شیرین نمیشود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    تیر 17, 1400

    🌹🌻🌹🌻🌹🌻🌹

  2. علیرضا حکیم

    تیر 18, 1400

    🌷🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا