🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پنجره

(ثبت: 255075) دی 28, 1401 

 

پنجره
می دانست می روی
پرده ای سیاه کشید
اتاق را…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سلام و درود
    مضمون پردازی خوبی است.
    🌹🌹🌹

    • فروغ گودرزی

      دی 28, 1401

      درود بر شما
      ممنون از نگاه و نظر ارزشمندتون

  2. جواد مهدی پور

    دی 28, 1401

    درود بر شما 💐

  3. زهرا آهن

    دی 28, 1401

    درود بر شما فروغ بانو

    بسیار زیباست

    شادکام و پیروز باشید🙏🍃🌷🌺

    • فروغ گودرزی

      دی 28, 1401

      درود بر شما نازنینم
      زیبا خواندید
      همچنین عزیزم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا