🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پَر

(ثبت: 254715) دی 19, 1401 

 

وَ من
شوق دیدار تو را داشتم
در روزی برفی که پُر از سفیدیِ
پَرهای فرشتگان بود.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. سلام و درود تان

  2. سیاوش آزاد

    دی 19, 1401

    سلام
    اگر برفی را نیاورید بهتر نیست؟
    و من
    شوق دیدار تو را داشتم
    در روزی که پر از پرهای فرشتگان بود

    سفیدی هم می شود نیاورد؟

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا