🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پچ پچ

(ثبت: 266562) دی 12, 1402 
پچ پچ

نیلوفر شیدا:
فریاد ابر
بلند است

تن می‌دهد زمین
به ضربه‌ها

✍️#شیدا_شهبازی
📚#خوشه‌_خوشه

شهریور را رد کردی
پچ پچ فصل
بیرون می ریزد
از کوتاهی دیوار
سرخ می شود گونه‌ی باغ …

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا