🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 اردیبهشت

(ثبت: 269668) اردیبهشت 24, 1403 

 

اردیبهشت دختر زیبای بهار از راه می رسد.
رنگ به رنگ و معطر دست به دست نسیم
رقص کنان می آید.و‌چارقد گلدار سر هر بوته می اندازد.
وقتی دامن پر از گل را باز می کندو چرخ می زند تا خود را میان باغ و باغچه جا کند
دلم برای دیدن هزار باره اش ضعف می رود ؛
کسی چه می داند ،
شاید بهشت همین اردیبهشت خودمان باشد!
همین اندازه زیبا و طناز،
همین قدر دست یافتنی…

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    اردیبهشت 25, 1403

    والا شیدا خانم عزیز
    من کل اردیبهشت امسال را با اینکه در شیراز بودم، از دست دادم . دقیقا برخلاف هرسال که یک پایم در کوه بود همیشه.

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1403

      سلام و احترام
      روزهاتون پر اردیبهشت باشد
      مخصوصا شیراز که خود بهشتی ابدی است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا