🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیام محرّم

(ثبت: 262799) مرداد 18, 1402 
پیام محرّم

بسم رب الشهاده
پیام محرّم

باز در ماه محرم دل ما غمگین است
ماه پر درد عزاداری اهل دین است

چشم‌ها غرقه اشک و دل و جان مردم
غرق در ماتم این فاجعه سنگین است

جان بیمار هر آزاده در این دور بلا
به ستوه آمده از درد غمی دیرین است

گر نجاتی به جهان هست میسر بی شک
از پریشانی این مردم نیک آیین است

حق نمی میرد و زنده است همین قدر بدان
که در این کوره تعالی تو در تکوین است

می رسد از دل تاریخ پیامی مهدی
شاه بیت سخن کرب و بلایی این است

معنی زندگی ای دوست به جز عشق تو نیست
مرگ در راه تو چون شهد و عسل شیرین است

 

غبار دستگاه حسینی- #مهدی_رستگاری
پانزدهم مرداد سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
نوزدهم محرم الحرام ۱۴۴۵ هجری قمری

دفتر شعر شیدایی
۶۳۷

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مرداد 19, 1402

    درود
    نظم قابل توجهی بود

    • مهدی رستگاری

      مرداد 21, 1402

      درود و تشکر

    • مرداد 21, 1402

      زنده باشید

  2. عطاالله حبیب یار

    مرداد 20, 1402

    علی بود
    دست ات با برکت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا