🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتنی ها…

(ثبت: 233079) آبان 11, 1399 
گفتنی ها…

 

گفتنی ها را بگو؛ چیزی نماند در دلت
کوه را آتشفشان پاک رسوا می کند
……………
علی رفیعی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 11, 1399

    با سلام و درود خدمت شما دوست گرامی علی آقای رفیعی عزیز
    تک بیت زیبایی بود
    بهره بردم زنده باشید و برقرار
    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 11, 1399

    درودها
    تک بیت زیبا و پر مفهومی بود
    دستمریزاد🌹🌹🌹🌹🌹

  3. جواد مهدی پور

    آبان 11, 1399

    زیبا ست

    عالی سرودید جناب استاد رفیعی عزیز

    بهره مند شدم

    زنده باشید
    💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا