🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل های محبت

(ثبت: 267362) بهمن 12, 1402 
گل های محبت

بسمه اللطیف
#رباعی -شماره ۳۶
گل های محبت

نام تو به هر لحن که گویند، نکو است
مهر تو به هر شیوه که جویند، نکو است

گل های محبتی که بین من و تو است
هر گاه به هر جا که برویند، نکو است

 

#مهدی_رستگاری
بیست و ششم شهریور سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
هفدهم سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۲۶۹

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود زیبا ودلنشین سروده اید
    ⚘⚘⚘⚘⚘
    زنده باشبد به مهر

    • مهدی رستگاری

      بهمن 13, 1402

      درود و سپاس فراوان جناب عبدالله پور عزیز🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا