🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد صادق جلیلی موحدی
تاریخ تولد: 1355/04/01
جنسیت: مرد
شهر: ساوه
بیوگرافی:

هر دل که رهین تن بود او دل نیست
در عالــم دل ، خبـر زآب و گِل نیست
راهی نبـود که آن به منـــــزل نرسد
جز راه محبت، که در او منـزل نیست

آخرین اشعار محمد صادق جلیلی موحدی

سرسلسله زلف

محمد صادق جلیلی موحدی 18 تیر 1400

 

بی مهر توام ماه بجز یک شبهی نیست

سایر

خوانش: 162

سپاس: 0

مهربان همسر

محمد صادق جلیلی موحدی 11 تیر 1400

 

تو را ای مهربان همسر ! ز جانم دوست تر دارم

خوانش: 181

سپاس: 1

تعداد نظر: 2