🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی سعید احمدزاده
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

کانال شخصی سعیداحمدزاده بازیگر تئاتر، صدابازیگر، نویسنده و مدرس زبان ‌انگلیسی.

آخرین اشعار سعید احمدزاده

زخم عشق

سعید احمدزاده 17 تیر 1400

 

عشق قشنگ بود قبل از تو

خوانش: 193

سپاس: 0

تعداد نظر: 10

آخرین نوشته های ادبی سعید احمدزاده

داستان صوتی مزاحم تلفنی به قلم سعیداحمدزاده

سعید احمدزاده 16 تیر 1400

عنوان: داستان صوتی

نام داستان: مزاحم تلفنی

خوانش: 215

سپاس: 0

داستان صوتی رویای یک عمرزندگی به قلم سعیداحمدزاده

سعید احمدزاده 15 تیر 1400

عنوان: داستان صوتی

نام داستان: رویای یک عمر زندگی

خوانش: 240

سپاس: 1