🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مرجان مطلق
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار مرجان مطلق

در سرزمین کویر

مرجان مطلق 11 دی 1394

در سرزمین کویر

در خاک های داغ

سپید

خوانش: 851

سپاس: 13

تعداد نظر: 24