🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی خسرو فیضی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار خسرو فیضی

* تو کز عشق و از مستی نمیدانی جز افسانه

خسرو فیضی 25 بهمن 1400

*

* تو کز عشق و از مستی نمیدانی جز افسانه

غزل

خوانش: 642

سپاس: 8

تعداد نظر: 13

* اگر بوی امید آید ز شعر دلکش خسرو !!

خسرو فیضی 24 بهمن 1400

*

* بچشمم چون درخشیدی به مجلس نور بخشیدی

غزل

خوانش: 519

سپاس: 9

تعداد نظر: 22

* هیچ خطابم کردی !!!

خسرو فیضی 23 بهمن 1400

*

* ای که در نامه خود هیچ خطابم کردی

غزل

خوانش: 310

سپاس: 3

تعداد نظر: 13

* دَر میخانه اگر بَر سَر مستان کُوبند . . .

خسرو فیضی 22 بهمن 1400

*

* خُم می گفت یک اندرز مرا دوش بگوش

غزل

خوانش: 430

سپاس: 3

تعداد نظر: 14

* به طفل کوچه دل بستی . . .

خسرو فیضی 21 بهمن 1400

*

* به طفل گوچه دل بستی که قدر من نمیدانی

غزل

خوانش: 277

سپاس: 9

تعداد نظر: 11

آخرین نوشته های ادبی خسرو فیضی

. گفتمانی دوستانه . . .

خسرو فیضی 25 بهمن 1400

 

. با انتخاب یکی از پیشنهادات رسیده از سوی دوستان ، گفتمانی خواهیم داشت

خوانش: 433

سپاس: 5

تعداد نظر: 22

* قسمت سوم و پایانی . حافظ و خاقانی

خسرو فیضی 20 دی 1400

* این نوشتار حاصل بیش از یک سال تحقیق بوده است

كنايات مشابه و هم گون

خوانش: 588

سپاس: 2

تعداد نقد: 5

* قسمت دوم . حافظ و خاقانی

خسرو فیضی 19 دی 1400

*

* این نوشتار حاصل بیش از یک سال تحقیق بوده است

خوانش: 266

سپاس: 2

تعداد نظر: 13

. حافظ و خاقانی

خسرو فیضی 18 دی 1400

 

این نوشتار حاصل بیش از یک سال تحقیق بوده است لازم بیاد آوریست

خوانش: 422

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

. قسمت سوم . داستانی از شاهنامه

خسرو فیضی 13 دی 1400

.

سام سحرگاهان پشيمان و شرمسار ، پس از توبه و زاري بدرگاه ايزد

خوانش: 2669

سپاس: 2

تعداد نظر: 11

تعداد نقد: 2