🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی بابک اخوان
تاریخ تولد: 1361/07/04
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

هنر در شعر خلاصه میشود

آخرین اشعار بابک اخوان

رویای آدمی

بابک اخوان 26 شهریور 1402

 

روزی که گل شکست

چهارپاره

خوانش: 124

سپاس: 7

تعداد نظر: 14