🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی آروین محمدی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار آروین محمدی

خوب به یاد دارم

آروین محمدی 03 شهریور 1402

 

منِ از لنگه کفشِ کودکی ام تنهاتر

سپید

خوانش: 201

سپاس: 1

آخرین نوشته های ادبی آروین محمدی

نزول شعر

آروین محمدی 24 شهریور 1402

چند سال پیش…

یک غروب دلگیر پاییزی

خوانش: 187

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

اکنون من…

آروین محمدی 20 شهریور 1402

از وقتی یادم می آید پدرم قلبش درد می‌گرفت

اکنون من هم گاه گاهی قلبم درد می گیرد…

خوانش: 110

سپاس: 0

ستاره گرداننده3

آروین محمدی 19 شهریور 1402

سوگند به ستاره گرداننده و باسرعت رونده

که از دید پنهان می‌شود وباز از نوظاهر می‌شود

خوانش: 155

سپاس: 0

ستاره گرداننده2

آروین محمدی 18 شهریور 1402

سوگند به ستاره گرداننده و باسرعت رونده

که از دید پنهان می‌شود وباز از نوظاهر می‌شود

خوانش: 112

سپاس: 0

ستاره گرداننده

آروین محمدی 15 شهریور 1402

سوگند به ستاره گرداننده و باسرعت رونده

که از دید پنهان می‌شود وباز از نوظاهر می‌شود

خوانش: 128

سپاس: 0