🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی احمد ایرانی نسب
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار احمد ایرانی نسب

دیدم وسط باغچه پرپر شدنت را

احمد ایرانی نسب 13 بهمن 1397

دیدم وسط باغچه پرپر شدنت را

پامال لگدهای مکرر شدنت را

خوانش: 299

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

از اربعین جا ماندم اما از نگاهت نه

احمد ایرانی نسب 02 آبان 1397

از اربعین جا ماندم اما از نگاهت نه

از کاروان جا ماندم اما از سپاهت نه

خوانش: 1287

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

گوشوارم را بگیر انگشترش را پس بده

احمد ایرانی نسب 21 مهر 1397

گوشوارم را بگیر انگشترش را پس بده

آه ، تنها دلخوشی دخترش را پس بده

خوانش: 743

سپاس: 4

تعداد نظر: 6