🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی عبدالرضا فاطمی
تاریخ تولد: 13600211
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار عبدالرضا فاطمی

مدار عاشقی

عبدالرضا فاطمی 01 اردیبهشت 1397

ساقی ، پیاله ای بده این دل خمار توست

عمری ز ما گذشته و دل بی قرار توست

خوانش: 330

سپاس: 3

تعداد نظر: 5

رحمه للعالمین

عبدالرضا فاطمی 27 فروردین 1397

رحمتً للعالمین ، یعنی محبت را خدا

عاشقانِ رویِ زیبایت همه ، حتّی خدا

خوانش: 235

سپاس: 2

تعداد نظر: 6