🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آن روزها که عاشق هم بودیم

(ثبت: 249745) مرداد 11, 1401 

 

عشق گاهی مثل آب است
و گاهی مثل آتش
آن روزها که عاشق هم بودیم
زندگی معنای روشن عشق بود
آنچنان که با هر دوستت دارم
دوباره طلوع سپیده بود و لبخند
و شبهایمان سرشار از ستاره

امروز نگاه من به زندگی
تیره و تار است
و خورشید محبت
پشت قله ها غروب کرده است
سراپا غرق ظلمت ام …

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):