🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آیت الله سید محمود طالقانی

(ثبت: 232132) مهر 10, 1399 

آیت الله سید محمود طالقانی

تقدیم به آیت الله طالقانی

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

در سرش فکر آبادی بود و بس
این آزاده مرد
دست نگذاشت روی دست
ایستاد
در برابر ظلم وقت
او بود مرد روزای سخت
از دیار طالقان کبیر بود
این مرد
داشت نسبتی
با جلال آل احمد
او ظالم را از خود میکرد طرد
او بود مجنون حق
در این راه میداد سر
او وارد میشد
در این راه از هر در
تا مشکلی را کند رفع

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 10, 1399

    🌹🌹🌹💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا