🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه

(ثبت: 243898) دی 6, 1400 
نگاه

 

می نویسم تا بماند یادگاری هم زبانم
من کنارت هم زبانم هم جهانم تا توانم

می نویسم تا بدانی تا بخوانی این غزل را
من غزل را در نگاهت می سرایم مهربانم

تا که باشم در کنارت همچو دریا پر خروشم
گر نباشی در کنارم چون درختی در خزانم

می کند در من خدایی آن نگاهت در نگاهم
می کنی آسان شکارم بی هیاهو دلستانم

در کنارت فارغم از کل هستی نازنینم
با تو چون اختر نگارم پرتویی در آسمانم

شاعر:
#مجید_محمدی

طراحی عکس نوشته:
#نفیسه_کلهری

دعوتید:
shaermajidmohammadi در تلگرام سرچ کنید کانال بنده در تلگرام

 

نظرها
  1. می کند در من خدایی آن نگاهت در نگاهم
    می کنی آسان شکارم بی هیاهو دلستانم

    سلام مجید عزیز

    لذت بردم

    در پناه خدا 🌹🌹🌹

    • مجید محمدی

      دی 6, 1400

      سلام و درود استاد عزیز ممنونم از لطف نظر شما امیدوارم قلم توانا و زیباتون همیشه سبز و مانا باشد و آرزوی بهترین ها برای شما دارم.
      🙏🙏🌹🌹

  2. خسرو فیضی

    دی 6, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    .
    . می نویسم تا بدانی تا بخوانی این غزل را
    . من غزل را در نگاهت می سرایم مهربانم
    .
    . استاد ارجمند بسیار زیبا سروده اید 🌺
    . برایتان موفقیت و پیروزی را خواهانم 🌺🌿🌹🌿🌺

    • مجید محمدی

      دی 6, 1400

      درود بر شما شاعر توانا و عزیز ممنونم از حسن نظر شما
      🙏🙏🌹🌹

  3. خسرو فیضی

    دی 6, 1400

    . با درودم نیک 🌺
    . امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که ناگزیر از
    . ارتباط و برخورد با دیگران هستیم . آنچه مسلم است
    . که هیچکس قادر نیست بدون کمک و مساعدت و
    . ارتباط با دیگران ، نیازهای معمولی خود را برطرف
    . سازد . حال سئوالی که اینجا مطرح می شود این
    . است که چگونه باید با دیگران ارتباط بر قرار کنیم
    . ارتباط شامل حرف زدن ، نوشتن و یا بحث کردن
    . است . این ها از عناصر مهم ارتباطی هستند . اینک
    . باید از خود سئوال کنیم که در روز چند نقد و نظر
    . برای دوستان نوشته ایم . این بهانه که . .
    . ( وقت ندارم ) نه منطقی و نه باور کردنی ست .
    . ( هم اکنون این گفتارتان را تکذیب می کنم ) آخر
    . بیست دقیقه که وقتی نیست . باید اعتراف کنیم
    . که عادت کرده ایم شعر خود را پرت کنیم و برویم !!!
    . بالاخره درج می شود!! آخر ما که حق عضویت
    . میدهیم چرا نباید شعرمان درج شود؟؟ بیائید برای
    . دوستی ها و شکوفا کردن غنچه های آگاهی و
    . دانش خود دست های یکدیگر را با مهربانی
    . بگیریم . . وای که بی تفاوت از این نوشتار بگذریم .
    . چنین مباد .
    . باور کنیم که خورشید صمیمیت . مهر و دوستی
    . عشق و شعر برای شماست که طلوع می کند
    . 🌺🌺🌿🌿🌹🌹🌿🌿🌺🌺

    • مجید محمدی

      دی 29, 1400

      درود بر شما جناب فیضی عزیز
      🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا