🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش بودی

(ثبت: 245684) اسفند 4, 1400 

 

کاش بودی تا ببینی حال بیمار مرا
عاشقم کردی ولی رفتی ز پیشم بی وفا

این نگاهم، این وفایم، این کلامم مال توست
شک نکن در عشق من، با جان پرستیدم تو را

هیچ کس در قلب من مانند تو هرگز نشد
میزنی بر من چه آسان تهمتی بس ناروا

قلب عاشق تا ابد کاشانه ی عشق تو شد
گر نباشی هم تویی در قلب من صاحب سرا

نیستی اما بدان در پای عشقت تا ابد
می نشینم عاشقانه در سکوت و انزوا

شاعر:
#مجید_محمدی
نام شعر:
#کاش_بودی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 4, 1400

    سلام و درود و خدا قوت

  2. صفا یغمایی

    اسفند 4, 1400

    درود و آفرین
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا