🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 آید بسویم

(ثبت: 229495) تیر 29, 1399 

 

دلبری آید به سویم ، دم دمای بامداد
من خجالت ، او با ناز و ادا آید به دیدار مراد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا